16/04/2021

Online Nyheder

Online Nyheder

Sådan får du en god pakkeordning som selvstændig

papkasser

De rigtige papkasser

Når du skal sende, så skal du naturligvis have noget at sende dit produkt i. Det må være det første skridt på vejen til at få en god pakkeordning. Det er ikke alle papkasser, der er lige gode til forsendelse. Man skal vælge sit udstyr med omhu, når man er selvstændig – og det gælder også, når det kommer til papkasser! Det, dine kunder modtager sin ordre i, er også med til at afgøre, hvordan de ser dig og din forretning. Det kan faktisk gøre en stor forskel, hvordan man vælger at sende sine produkter. Hvis du vil give et godt indtryk og samtidig gøre noget godt for miljøet, så kan du vælge at sende dine produkter i papkasser fra https://www.pack2.dk/. Det gode ved deres papkasser er nemlig, at de mest er fremstillet af genbrugsmateriale, hvilket gør dem mere ”grønne”. At passe på miljøet er vores fælles ansvar. Derfor kan det give et godt indtryk, at du har valgt at sende dit produkt i en kasse, hvor der netop er tænkt på C02-aftryk. Det kan være med til at gøre, at dine kunder er mere positivt indstillet, når de ser dit produkt – og det er meget værd!

papkasser

De rigtige indtryk

Når der tales om indtryk, kan det også handle om meget andet end papkasser til forsendelse. Der er meget andet, du selv kan gøre for at være med til at skabe et positivt indtryk. Det er f.eks. god stil, hvis man laver et lille håndskrevet postkort – måske endda et postkort med dit logo på bagsiden? Det kan være en simpel besked som ”Tak fordi du valgte at handle hos mig, håber du bliver glad for produktet” eller lignende. En forretning virker mere troværdig, når man kender ansigtet bag – og derfor kan det være ekstra troværdigt, hvis der kommer et håndskrevet brev med i kassen. Du kan også gøre dine kunder ekstra glade vil at tilføje et par stykker god chokolade eller lignende.

En god returneringsfilosofi

Der er ikke noget mere irriterende, end når det er besværligt at sende noget retur, som man ikke er tilfreds med. Faktisk er proceduren altid irriterende, så du kan lige så godt sørge for, at det i mindste er nemt for kunden. Det er vigtigt, at du har en god returneringsfilosofi. Det giver et godt indtryk, og det udstråler desuden en større selvsikkerhed, når man gør det let for kunden at sende noget retur. Hvis du virkelig også tror på dit produkt, så tror du vel heller ikke, at der er mange, der vil sende det retur? Håber, du fik noget godt ud af artiklen – god pakkelyst!